Usługi

Zapraszamy do skorzystania z usług naszego Działu Technicznego. Naszą ambicją stało się rozwiązywanie Twoich problemów szybko, rzetelnie i profesjonalnie - sprawdź nas. Zapewniamy wykonanie wszystkich lub wybranych czynności, koniecznych do uruchomienia fragmentu systemu komunikacji, służącego do transmisji danych między urządzeniami użytkownika.


  • Konsultacja Projektu/Projekt optymalnego rozwiązania (nowego lub z wykorzystaniem już istniejących komponentów systemu),
  • Dobór urządzeń, kompletacja dostaw i integracja fragmentu systemu odpowiedzialnego za transmisję danych (konfiguracja naszych produktów oraz dostosowanie ich funkcjonalności do potrzeb aplikacji),
  • Analiza zgodności systemu komunikacji z obowiązującymi przepisami,
  • Realizacja, montaż i uruchomienie sieci transmisyjnej,
  • Możliwość nadzoru i serwisu systemu komunikacji danych,
  • Zarządzanie w chmurze lub oprogramowanie dedykowane do instalacji na serwerze

Systemy bezprzewodowe

  • Studium wykonalności, analiza bezpieczeństwa,
  • Pomoc w stworzeniu dokumentacji projektowej i uzyskania zezwoleń UKE,
  • Kompletacja dostaw, w tym dobór akcesoriów odpowiednich do danej aplikacji,
  • Montaż i uruchomienie sieci bezprzewodowej,
  • Zarządzanie i serwis sieci bezprzewodowej - raporty cykliczne, zarządzanie w chmurze lub oprogramowanie instalowane na serwerze klienta.


Współpraca z operatorami - Testy - Wypożyczenia


  • Dostarczamy karty SIM operatora ORANGE,
  • Umożliwiamy wypożyczenie urządzeń, kart SIM (SIM/RUIM) (Orange, Plus) oraz akcesoriów (anteny, kable, zasilacze).


Wsparcie techniczne


  • Wsparcie techniczne w trakcie doboru rozwiązania do projektu,
  • Szkolenia praktyczne i teoretyczne. Otwarte (Akademia Tekniska) lub dedykowane dla potrzeb klienta,
  • Wsparcie techniczne w czasie uruchomienia,
  • Pomoc w diagnozowaniu i usuwaniu problemów w trakcie eksploatacji,
  • Wsparcie w trakcie testowania naszych produktów,
  • Pomoc w zestawieniu kanałów inżynierskich przeznaczonych do zdalnego zarządzania urządzeniami,
  • Dopasowanie konfiguracji urządzeń do potrzeb klienta oraz aplikacji.

 

Pomoc techniczna telefoniczna oraz elektroniczna
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16:00 z możliwością modyfikacji na prośbę klienta - bezpłatnie.

Kontakt :

Dział Techniczny

techniczny@tekniska.pl

+48 (32) 33 111 06 - 08 w. 106, 107, 109 lub 110